teisipäev, 1. detsember 2015

Duff - kes, mis, miks?

Ma olen oma elus aina uusi ja uusi blogisid alustanud vähemalt kümme korda. Väiksena tegin blogi hobustest; vahepeal kirjutasin kuskile lihtsa kujundusega blogisse mingisugust juttu koerast, kes sai kutsikad ja, kelle kutsikad siis ükshaaval ära viidi tema juurest - ütle nüüd, et väike laps pole meeleheitlikus koerasoovis valmis isegi lugusid sellest kirjutama -; siis kirjutasin ma oma elust nii nagu see oli, noh, et kus käisin ja, mida ikka sõbrantsidega tegin ja nii edasi, aga kauaks see mulle huvi ei pakkunud, sest olen alati olnud inimene, kelle jaoks enese mõttetust päevast rääkimine on igav ja vastik, tahtsin kirjutada oma arvamusest; lõin blogi, kuhu kirjutasin päevast päeva oma arvamust, aga noh, sinnapaika jäi see kah, sest mulle lihtsalt ei meeldinud selle blogi kujundus. Ja noh, siin ma nüüd olen ja tegelikult ei plaani erinevaid õllesorte reklaamima hakata - Duff oli esimene asi, mis lihtsalt pähe tuli - ja loodan, et saan siin järje peale. 
Ma hetkel ei oskagi öelda, missuguseid postitusi ma tegema hakkan, aga eks tulevik näitab, mis see toob ja ma arvan, et üsna palju on siiski arvamuse avaldamist, jutte koertemaailmast ja nii edasi. 
Siinkohal ma siis lõpetan ja kohtume järgmises postituses! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar